Online Diş Randevusu

Online diş randevusu alma işlemleri Türkiye genelinde en çok duyulan hizmetler arasında yer almaktadır. Dental Park İstanbul genelinde hastalarına sağlık hizmeti sunmaktadır.

DentalPark; Ümraniye diş hastanesiEsenevler diş hastanesi ya da Dudullu diş hastanesi arayışları için merkezi konumu ve gece gündüz çalışan uzman diş hekimi kadrosu ile büyük avantaj niteliğindedir. Diş ağrılarının ne yazık ki vakti saati belli olmamaktadır. Aniden bastıran bir diş ağrısı için en önemli girişim hızlıca bir diş kliniği telefonu bulmaktır. Çünkü kısa süre ile bastırılan diş ağrısı bir sonraki aşamada çok daha kuvvetli geleceği için mutlaka diş doktoruna muayene olmak ve erken tedavi gereklidir. Bunun için de kesinlikle vakit kaybetmeden diş için randevu almak gereklidir.

Diş randevu işlemleri her hastanın vakit kaybetmeden ve uzun süre hastanede muayene sırası beklememesi için kurulmuş bir sistemdir. Diş ağrısı, diş eti hastalıkları, diş protezi, diş beyazlatma, ağız diş ve çene cerrahisi, periodontoloji, pedodonti, estetik diş hekimliği, ortodonti ve diş implantı konusunda aradığınız tedaviyi kısa sürede ve kaliteli şekilde almak için irtibat numaraları aracılığı ile kayıt oluşturabilirsiniz.

Diş randevu alma işlemi esnasında fiyat bilgisi verilmemektedir. Her hastanın ağız ve diş yapısı farklı olduğu için yapılacak işlemler de hastaya göre değişecektir. Bu nedenle diş tedavisi için sabit bir fiyat aralığı sunmak doğru olmaz. Eğer diş tedavisine başlamak istiyor ve tedavi bütçesini öğrenmek istiyorsanız kliniğimizi ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirsiniz. Hatta hekimlerimiz arasında özellikle bir seçim talebiniz varsa buna uygun tercihte bulunabilirsiniz.

Diş Hastanesi Randevu

Diş kliniğimizde tedavi olmak için iki seçeneğe sahipsiniz. Dilerseniz Dental Park Klinik telefon numaralarından dilerseniz de web sitedeki online diş randevusu seçeneği ile kayıt oluşturabilmeniz mümkün.

Diş hastanesi muayene alma işlemi için TC kimlik kartınızın yanınızda olması ve gerekli bilgilerin girişini yapmanız gereklidir. Doğru bilgi girişi yaptıktan sonra muayeneye yönelik kaydınız oluşacaktır. Karşınıza çıkan ekranda size ait iletişim bilgileri de yer alacaktır. Eğer iletişim bilgilerinizde bilgi değişikliği varsa hastane telefon numaralarını arayarak bilgi güncellemesi talep edebilirsiniz. Bununla beraber size online randevu kayıt işlemi sonrasında verilen online kayıt kodunu hastaneye gittiğinizde hasta kayıt işlemlerinden talep edeceklerdir. Bu sebeple kodu kaydetmelisiniz.

Ağız ve Diş Sağlığı Randevu

Ağız ve diş sağlığı muayene işlemleri Dental Park farkıyla oldukça basit. İlk defa muayene olanlar veya düzenli devam eden tedaviye yönelik randevu taleplerinizi doktor ve tarih/ saat seçimi ile sağlayabilmeniz mümkün. Muayene kaydı oluşturarak sıra beklemeden en kısa sürede tedavi olabilirsiniz.

DentalPark Ağız ve Diş Hastanesi Randevu Numaraları

Ümraniye Diş Hastanesi